Επαφή με το εξωσχολικό βιβλίο-Εμψυχώσεις ανάγνωσης-Δράση 2-Β τάξη
|
1808 |
Επαφή με το εξωσχολικό βιβλίο-Εμψυχώσεις ανάγνωσης-Δράση 1η-Β τάξη
|
2149 |
Μουσειακή Αγωγή-Αρχαία θέατρα
|
2309 |
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα-Από το στάρι στο ψωμί-Γλώσσα-Α τάξη
|
3486 |
Πρόγραμμα διατροφής- Τα φρούτα(Εφαρμογές)
|
2949 |
Πρότζεκτ στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής-Πρώτες βοήθειες στο σχολείο
|
1893 |
Διαθεματικό πρότζεκτ «Τα ζώα»-Μελέτη Περιβάλλοντος-Β τάξη
|
3115 |
Το μαγικό ταξίδι της νανόχηνας
|
2081 |
Ο μαγικός καθρέφτης-Ανακαλύπτω τον εαυτό μου μέσα από τα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών
|
1792 |
Θέματα διαγωνισμού "Μαθηματικά της φύσης και της ζωής"
|
1654 |
Προλαμβάνοντας και αντιμετωπίζοντας τη σχολική βία και τον εκφοβισμό: η τέχνη, το παιχνίδι, η συζήτηση ως εφαρμόσιμες τεχνικές στο σχολείο
|
1675 |
«Ανακαλύπτω τον εαυτό μου στα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών», Φόβος, Ευέλικτη ζώνη, Α τάξη
|
3205 |
Παραμύθι για τα γράμματα- Α τάξη
|
3757 |
Θέμα: «Γνωρίζω την παράδοση ταξιδεύοντας στην Ελλάδα»-Δ τάξη
|
2603 |
Οικολογικό παραμύθι-Teachers for Europe 2015
|
4337 |
«Κύπρος: 1974-2014, 40 χρόνια Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ…»
|
3560 |
Παγκόσμια ημέρα υγροτόπων-Λίμνη Κερκίνη
|
2272 |
Ψωμί απ' τα χεράκια μας-Από το στάρι στο ψωμί
|
2005 |
«Ανακαλύπτω τον εαυτό μου μέσα από τα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών»-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ-«Ο ΧΑΤΖΗ- ΜΕΜΕΤΗΣ ΚΑΙ Η ΚΕΣΕΦ»
|
2368 |
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ-ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
|
3233 |