Πρότζεκτ στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής-Πρώτες βοήθειες στο σχολείο
|
1841 |
Διαθεματικό πρότζεκτ «Τα ζώα»-Μελέτη Περιβάλλοντος-Β τάξη
|
3060 |
Το μαγικό ταξίδι της νανόχηνας
|
1975 |
Ο μαγικός καθρέφτης-Ανακαλύπτω τον εαυτό μου μέσα από τα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών
|
1735 |
Θέματα διαγωνισμού "Μαθηματικά της φύσης και της ζωής"
|
1610 |
Προλαμβάνοντας και αντιμετωπίζοντας τη σχολική βία και τον εκφοβισμό: η τέχνη, το παιχνίδι, η συζήτηση ως εφαρμόσιμες τεχνικές στο σχολείο
|
1632 |
«Ανακαλύπτω τον εαυτό μου στα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών», Φόβος, Ευέλικτη ζώνη, Α τάξη
|
2994 |
Παραμύθι για τα γράμματα- Α τάξη
|
3696 |
Θέμα: «Γνωρίζω την παράδοση ταξιδεύοντας στην Ελλάδα»-Δ τάξη
|
2560 |
Οικολογικό παραμύθι-Teachers for Europe 2015
|
4267 |
«Κύπρος: 1974-2014, 40 χρόνια Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ…»
|
3516 |
Παγκόσμια ημέρα υγροτόπων-Λίμνη Κερκίνη
|
2221 |
Ψωμί απ' τα χεράκια μας-Από το στάρι στο ψωμί
|
1960 |
«Ανακαλύπτω τον εαυτό μου μέσα από τα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών»-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ-«Ο ΧΑΤΖΗ- ΜΕΜΕΤΗΣ ΚΑΙ Η ΚΕΣΕΦ»
|
2312 |
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ-ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
|
3022 |
Διαδραστική παρέμβαση-Ισοδύναμα κλάσματα
|
2885 |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
|
2307 |
Διατροφή και υγεία:Διατροφική πυραμίδα για τη Β τάξη
|
2142 |
«Ανακαλύπτω τον εαυτό μου μέσα από τα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών»
|
1950 |
Καλικαντζουρίσματα
|
1687 |