«Διαβάζω το ρολόι: «Η ώρα ακριβώς» Το ρολόι Κεφάλαιο 47, Κεφάλαιο 48, «Διαβάζω το ρολόι: «Η ώρα και μισή» Το ρολόι-Μαθηματικά Β τάξη

time for time

 

 

 

1.Όνομα λογισμικού: Time for time

Ηλεκτρονική διεύθυνση:

www.time-for-time.com/swf/myclox.swf

 

Σύνδεση με το σχολικό εγχειρίδιο τηςΒ΄ Δημοτικού:

Κεφάλαιο 47 «Διαβάζω το ρολόι: «Η ώρα ακριβώς» Το ρολόι

Κεφάλαιο 48 «Διαβάζω το ρολόι: «Η ώρα και μισή» Το ρολόι

 

Στόχοι λογισμικού:

Ο μαθητής μαθαίνει να αναγνωρίζει την ώρα στο ρολόι ενώ παράλληλα εξοικειώνεται με τη διάρκεια της μισής και της μιας ώρας.

Σύνδεση του λογισμικού με τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος σπουδών:

Ο μαθητής μέσα από το λογισμικό

εκτιμά, συγκρίνει και διατάσσει χρονικά διαστήματα με ακρίβεια τέταρτου (Β΄, Γ17).

Τρόπος χρήσης και λειτουργίας του λογισμικού:

Ο παίχτης πειραματίζεται με τους δείκτες του αναλογικού ρολογιού, παρατηρώντας παράλληλα τις αλλαγές στο ψηφιακό ρολόι δεξιά της οθόνης του και του ήλιου που ανατέλλει και δύει ανάλογα με την ώρα που επιλέγει ο παίχτης. Το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν έχει ερωτήσεις ή κάποια αποστολή δίνοντας την ελευθερία στο μαθητή να το επεξεργαστεί όπως εκείνος επιθυμεί και τελικώς να καταφέρει να αναγνωρίζει την ώρα στο ρολόι.

Διαβάστε επίσης: