Back to Top

Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών

"Κων/νος Καραμανλής"

Blogs Προτύπου Πειραματικού Σερρών

  • Αρχική
    Αρχική Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις καταχωρήσεις blog που περιέχει η ιστοσελίδα.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
  • Συντάκτες
    Συντάκτες Αναζήτηση για το αγαπημένο σας blogger από αυτό το site.
  • Ιστολόγια ομάδας
    Ιστολόγια ομάδας Βρείτε τις αγαπημένες σας ομάδες blog εδώ.
  • Σύνδεση

Μάθημα 8 ο . ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΟΜΩΝΥΜΩΝ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ

Αναρτήθηκε από σε σε Δ τάξη
  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 2434
  • 0 Σχόλια
  • Εκτύπωση

Περιγραφή


Το μάθημα αυτό είναι επαναληπτικό μάθημα στους στόχους των προηγούμενων τριών μαθημάτων, δηλαδή των μαθημάτων 5, 6 και 7. Θα πραγματοποιηθούν επαναληπτικές δραστηριότητες στα θέματα της πρόσθεσης και αφαίρεσης ομωνύμων κλασμάτων  καθώς και στον πολλαπλασιασμό κλάσματος με ακέραιο αριθμό.

Με αυτήν την μικροεφαρμογή οι μαθητές ασκούνται αφενός στο να μετατρέπουν και να βρίσκουν ισοδύναμα κλάσματα αλλά και αφετέρου να συγκρίνουν κλάσματα βρίσκοντας και τοποθετώντας ένα κλάσμα μεταξύ δύο άλλων επάνω στην αριθμογραμμή.

Αρχικά παρουσιάζεται μια εικόνα  και ζητείται να μετατραπούν τα δύο κλάσματα σε ισοδύναμα, δηλαδή να έχουν τον ίδιο παρονομαστή. Αφού απαντηθεί σωστά η ερώτηση και συμπληρωθούν τα ισοδύναμα ½=3/6 και 4/6=4/6. Η εφαρμογή επιβεβαιώνει τη σωστή απάντηση και παρουσιάζει μια αριθμογραμμή βαθμολογημένη με μονάδα το 1/6 και ζητά να προσδιορίσουμε επάνω σε αυτήν την θέση του 4/6.

Στη συνέχεια η εφαρμογή ζητά, αλλάζοντας τη διαβάθμιση της αριθμογραμμής με τα βελάκια της κυλιόμενης μπάρας δεξιά, να βρούμε και να γράψουμε στα κενά ένα κλάσμα μεταξύ του ½ και 4/6.

Με τα βελάκια ανεβάζουμε την κλίμακα της υποδιαίρεσης στα όγδοα και μεταξύ του ½ και 4/6 εμφανίζεται το κλάσμα 5/8 το οποίο και γράφουμε στα κενά. Το πρόγραμμα επιβεβαιώνει την ορθότητα της απάντησης και ζητά να βρούμε έναν άλλον αριθμό μεταξύ του ½ και 4/6. Έτσι, αν ανεβάσουμε με τα βελάκια τη διαβάθμιση στα ένατα βρίσκουμε το κλάσμα 5/9. Το πρόγραμμα επιβεβαιώνει πάλι την ορθότητα και συνεχίζει να ζητάει να βρούμε κλάσματα μεταξύ του ½ και του 4/6.

Τελευταία νέα